MELDUNEK W NIEMCZECH
Jak uzyskać meldunek w Niemczech.
Posiadanie meldunku w Niemczech to jeden z podstawowych obowiązków, jakie musi spełnić przyszły przedsiębiorca polski, chcący prowadzić w tym kraju działalność gospodarczą. A co w sytuacji gdy nie zamierzamy mieszkać w Niemczech a tylko chcemy tam przyjeżdżać w celu realizacji usług? To nie problem. Z pomocą kancelarii Carebiuro.de uzyskasz adres zameldowania. Na podstawie umowy użyczenia otrzymasz adres zameldowania pod którym będziesz mógł zarejestrować firmę w urzędzie, będzie to Twój oficjalny adres w Niemczech na który będzie kierowana wszelaka korespondencja do Twojej firmy i gdzie będzie oficjalna siedziba Twojej działalności.
Pamiętaj, że Jeżeli zamierzasz pozostać/prowadzić działalność w Niemczech ponad 3 miesiące bez względu na to czy jesteś studentem, przyjechałeś tu do pracy lub ze względu rodzinnych musisz się zameldować – zależnie od kraju związkowego – w ciągu siedmiu lub w ciągu 14 dni po przyjeździe.
Jakie dokumenty są potrzebne do zameldowania?
- ważny dokument tożsamości – dowód osobisty lub paszport
- adres zamieszkania w Niemczech, np. pensjonatu, hotelu, itp. Jeśli wynajmujesz mieszkanie konieczna będzie umowa najmu – Mietvertrag, a oraz zaświadczenie od wynajmującego (Vermieterbescheinigung).
- wypełniony formularz meldunkowy. Formularze meldunkowe mogą mieć w różnych miejscach różne nazwy Anmeldeformular, Meldeschein, Anmeldevordruck, itd. Znajdziesz je w internecie, ale pamiętaj o wpisaniu miejsca Twojego zamieszkania. W Niemczech nie istnieje jeden uniwersalny formularz meldunkowy.
Potrzebujesz skutecznie i szybko pozyskać meldunek w Niemczech skontaktuj się z doradcą kancelarii Carebiuro.de – udzielamy adresu zameldowania na terenie całych Niemiec.

Polecane linki:
Zakladanie firmy w Niemczech bez meldunku
Jak założyć Gewerbe w Niemczech
Polska firma w Niemczech
Komu przysługuje Kindergeld